Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2020. február 26. 20:46 - Tia Mahallt

Itt vagyok

Eljött a tavasz,
minden rügyet fakaszt.
Eljöttem hát én is,
nem akartam, de mégis.

Szégyenlős kicsiny lelkem
előbújt a szentem.
Furcsa véletlen,
az élet kegyetlen.

Mostanáig vártam,
elbújva a szobámban.
De nem lehet így élni,
ha nincs mit remélni.

Kibontom hát a szárnyam,
hogy repülhessen bátran,
Ne törd el majd kérlek,
hisz nélküle nincs élet.

Ha csíped, amit írok,
Dobhatsz majd egy like-ot.
Ha meg nem jön be,
azért még ne húzz be.

Köszi, ha benéztél,
rám szemet vetettél,
gyere el máskor is,
lesz ez még máshogy is!

Címkék: vers
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tiavilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr1215493406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása